تعطیلی خودسرانه ۱۲۱ نانوایی قزوین در روزهای تاسوعا و عاشورا

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تعطیلی خودسرانه ۱۲۱ نانوایی استان در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۲۱ واحد نانوایی در استان طی روز‌های تاسوعا و عاشورا به صورت خودسرانه تعطیل کرده بودند شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود.

خدایاری افزود: این تعداد واحد‌های نانوایی ۴۷ مورد در روز تاسوعا و ۷۴ مورد در روز عاشورا به شکل خودسرانه تعطیل کرده بودند.

وی اضافه کرد: این واحد‌های نانوایی در بازرسی و نظارت در شهرستان‌های قزوین، تاکستان، آبیک، البرز، بویین زهرا و آوج شناسایی شده و فهرست آن‌ها برای برخورد تعزیراتی جمع بندی شده است.

خدایاری تاکید کرد: بر اساس آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار و کارگروه امنیت غذایی مقرر شد تا هیچ واحد نانوایی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل نباشند که این اقدام تخلف محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه واحد‌های متخلف با مجازات‌های مصوب در کارگروه آرد و نان مواجه خواهند شد، گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته و هماهنگی انجام شده برای این واحد‌ها به نحو مقتضی و بر اساس قانون مجازات و جریمه لحاظ خواهد شد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار